Friday, February 13, 2009

2 för 20

Sista dagen på praktiken. igår träffade jag jenny helldahl på café opera och hon berättade att det ända som kan vara intressant i en blogg är mat. mer specifikt vad bloggaren har ätit och tyckt om det.

det är 2 för 20 på mjuka saftiga och lite kryddiga peruanska mangos på daglivs. Mango passar bra med skivad svensk oekologisk morot (10 kr kilot), holländska päron och panamanska bananer (inte chiquita för dom dödar barn).

fruktplockarna kan tänkas ha lyssnat på följande låtar:

perú



sverige



holland



panamá

No comments: